Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność.
-
@Skalski - JEST GORZEJ!
-
Raport uległości !
Stara szkoła manipulacji GRU/NKWD (za Sun Tzu)-pomieszanie kłamstwa z odrobiną prawdy i ubranie to w "fachowy język"!
Głownym celem jest zasłonięcie kluczowych spraw:
-czy była mgła czy nie
-czy na 15 m w samolocie przestały działać WSZYSTKIE urzadzeniai dlaczego
- dlaczego polskie władze oddały WSZYSTKO Rosji(zakaz seksji zwłok w Polsce>???
Zachowanie się rządu Polskiego po Tragedii Smoleńska POKAZAŁO iż nie jesteśmy suwerenni!!!
-
To jest wasza 3 rp
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność, dodałbym jeszcze agentuealność, sowietyzm, korupcja.
-
czy to nieznamienne
że wszystkie te epitety można odnieść równie dobrze do prawie każdej dziedziny życia w Polsce? do służby zdrowia, edukacji, budowy dróg? was (czerwoną hołotę) taki stan satysfakcjonuję, więc przynajmniej teraz nie udawajcie zdegustowanych.
-
@
Polnische Wirtschaft.
I nie ma co sie czarowac.
Niestety.
-
@Ernest Skalski
"Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność".
Wyjątkowo zgadzam się z Panem. To doskonały opis działań Redakcji Gazety Wyborczej w kwestii tragedii smoleńskiej.
-
@Autor - chamstwo twoje
"Chamstwo raportu MAK polegało na pominięciu rosyjskiej dozy odpowiedzialności za katastrofę."
Chamstwo raportu Millera (i twoje, Panie Skalski, bo na nim się opierasz) polega na wypieraniu się polskiej odpowiedzialności za katastrofę! Uzasadnienie w moim powyższym komentarzu.
PS
Przykre, że nawet Polacy (dziennikarze!) tak zasłużeni i poważani, jak Pan, wypisują takie "chamskie" bzdety :(
-
dociekliwości pana redaktora polecam
"Donald Tusk otrzymał raport komisji Jerzego Millera 28 czerwca 2011 r. Następnie dokument był rzekomo tłumaczony przez kilka tygodni na język rosyjski. Tymczasem w wersji rosyjskojęzycznej raportu znajduje się data... 1 lipca 2011 r., choć polska wersja datowana jest na 25 lipca 2011 r.!
Jeśli wierzyć zapewnieniom premiera, że otrzymał raport Millera 28 czerwca, to - jak wynika z rosyjskiej wersji dokumentu - raport został przetłumaczony na język Władimira Putina w ciągu 3 dni. Jeśli zaś porównać oba dokumenty, to można wyciągnąć wniosek, że raport rosyjski powstał wcześniej niż... polski. Ten drugi datowany jest bowiem na 25 lipca 2011 r.
Jak tłumaczyć te rozbieżności? Czekamy na odpowiedź Donalda Tuska."
-
@Ernest Skalski - "Staropolskie ”jakoś to będzie”
Jak ja się z tym stwierdzeniem nie zgadzam. Jest, po prostu, nieprawdziwe.
Kaleczenie procedury, łamanie przepisów nie jest "staropolskim" spadkiem, ale rzeczywiście-spadkiem-jest, po komunizmie, instalowanym przy wydatnej pomocy okupantów ze Wschodu.
My, zwykli ludzie mamy z tym okropnym spadkiem do czynienia na co dzień. Proszę przyjrzeć się jak funkcjonuje wymiar sprawiedliwości, kręgosłup państwa demokratycznego!
"Tanie"? państwo w wydaniu Tuska, to jakiś makabryczny żart.
P.
-
@|Autor
Pan zapewne wie jak sobie z tym poradzić? Można wdrożyć stare metody, które pan chyba dobrze zna. Za starych dobrych czasów były sposoby nawet na ludzi pokroju Kaczyńskiego.
-
jutro przeczytam..dobranoc _Ten Be Piotr to od Was?
...
cytat zam siebie
=============
@A.Mołodyński
http://www.cultura.marche.it/cultura/mostraguerra/default_sik.asp?page=1&order=id
Nadmierne przestrzeganie procedur powoduje, że bez wyraźnych instrukcji nikt nie podejmuje koniecznych akcji w sytuacjach instrukcjami nieprzewidzianymi - błędne koło.
BEPIOTR41673 | 29.07.2011 22:30
#:
Znowu :wykształciuch: się ujawnił
=======================================
":"Nadmierne przestrzeganie procedur":"
":"w sytuacjach instrukcjami nieprzewidzianymi":"
==================================================
w sytuacjach instrukcjami nieprzewidzianymi
postępuje się wg procedur w sytuacjach instrukcjami nieprzewidzianych, czyli podejmuje się konieczne akcje w takich sytuacjach wg Regulaminu Piechody Powietrzenej Lotnictwa Podwodnego Armii USA p.1501:
P.1501
#############################################
- Jesli znalazłeś się w sytuacji nieopisanej
w poprzedn. 1500 pktach
nie stój w miejscu i pieprz głupot jak Be Piotr
_R_Ó_B_______C_O_K_O_L_W_I_E_K
HASZ01143 | 29.07.2011 23:16
link nadużycie usuń odpowiedz
zobacz wszystkie posty
-
@ESkalski: "Ten sam mechanizm" ma adres: Warszawa!!! Przypominam
Józef Szajna przed śmiercią powiedział: "błoto korupcji z Warszawy zalewa cały kraj".
I tyle.
Jaki populizm.
Kiercelako-komunizm raczej...
-
@Matsu
Każde dziecko wie...że polski to/// wg Miedwiediewa ...
taki sam bo się różnic nie może...wielu znało wcześniej rosyjski a potem polski
...wiec skąd zdziwienie?
...........
"Donald Tusk otrzymał raport komisji Jerzego Millera 28 czerwca 2011 r. Następnie dokument był rzekomo tłumaczony przez kilka tygodni na język rosyjski. Tymczasem w wersji rosyjskojęzycznej raportu znajduje się data... 1 lipca 2011 r., choć polska wersja datowana jest na 25 lipca 2011 r.!
Jeśli wierzyć zapewnieniom premiera, że otrzymał raport Millera 28 czerwca, to - jak wynika z rosyjskiej wersji dokumentu - raport został przetłumaczony na język Władimira Putina w ciągu 3 dni. Jeśli zaś porównać oba dokumenty, to można wyciągnąć wniosek, że raport rosyjski powstał wcześniej niż... polski. Ten drugi datowany jest bowiem na 25 lipca 2011 r.
-
@Autor
Alleuja! Kolejny narócony!!! Celniej Pan swojej III RP opisać nie mógł. Jak to się dzieje, że kolejny apologeta III RP i akolita PO nagle widzi sparwy takimi, jakie są? Brawo Panie Skalski. Pan jest jednak uczciwy człowiek i Kisiel sie nie mylił. Patologiczna tranformacja ustrojowa zbudowała patologiczne państwo i chwała, że akurat Pan też o tym zaczyna głośno mówić. Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność.
-
Tak jest Panie Skalski,dziadostwo i tyle...
To dziadostwo,które nam zaserwowali komuniści w 45 roku,
ciągnie się za nami,jak smród po gaciach.
Ta cała transformacja,to nic innego,jak zamiana miejsc,
a ludzie ci sami.
Jakiś mądry profesor powiedział,że musi minąć przynajmniej
pięćdziesiąt lat,aby Polska,była Polską,bez tego balastu
i tych złogów komunistycznych,które mamy na garbie.
pozdro.
-
@hasz
Każde dziecko wie...że polski to/// wg Miedwiediewa ...
taki sam bo się różnic nie może...wielu znało wcześniej rosyjski a potem polski
...wiec skąd zdziwienie?
?
P.
-
Pan Redaktor
A ja mam do Pana pytanie zasadnicze, które nasunęło mi się zaraz po 10 kwietnia.
Dlaczego strona rosyjska, by wykluczyć jakiekolwiek podejrzenia, że miała z katastrofą cokolwiek wspólnego, sama nie zażądała powołania międzynarodowej komisji?!
Tak zrobili Niemcy w sprawie katyńskiej w czasie WOJNY - powtarzam Wojny (a więc w sytuacji dużo gorszej niż mieli to Rosjanie), którzy do udziału w pracach nad zbadaniem zaprosili nawet przedstawicieli rządu londyńskiego (będącego oficjalnie w stanie wojny z nimi).
Dlaczego Rosjanie tego nie uczynili? To pytanie powinni zadawać w pierwszej kolejności dziennikarzy, ale w Polsce dziennikarzy już nie ma. Podobnie jak nie ma rządu, bo tutaj też właśnie dziadostwo, bajzel i głupota!
-
@Autor
Ten sam mechanizm utrzymuje zły stan dróg, powoduje wielką ilość wypadków drogowych, do czego dochodzi słaba dyscyplina zarówno kierowców, jak i właścicieli taboru.
Albo mamy jakąś biegunowo odmienną od reszty świata strukturę ilościową kierowców do właścicieli taboru, albo ten 'argument' jest bełkotem.
-
Autor
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność - i w dodatku Skalski.
-
oficjalna wersja została podana już dawno, więc po co te dywagacje?
Przecież to oczywiste, że to wina załogi. Załoga składała się z niedorozwiniętych pilotów, którzy nie wiedzieli nawet na jakie przyrządy patrzeć. Ba, nie wiedzieli nawet co robić więc, nic nie robili. Nawet jak widzieli, że lecą w ziemię to gapili się tylko tępo i nawet nikt słowem się nie odezwał. A tragizm sytuacji dopełnił niedorozwinięty autopilot, który sprowadził samolot ze ścieżki zejścia bo sobie wycieczkę krajoznawczą postanowił zorganizować. A co na to biedni Rosjanie w wieży kontrolnej mogli zrobić - widząc tych gamoni. Pocieszali ich i tylko mówili, że są nadal na ścieżce, aby tym naszym głupawym pilotom smutno nie było.
-
Jakoś to będzie jest wszędzie na świecie
i nikt się tym nie przejmuje. Nie dorabiajmy ideologii do spraw zwyczajnych. Zaniedbania w procedurach są i w krajach rozwiniętych i rozwijających się, kapitalistycznych i komunistycznych. Nie mówmy, że to spadek po czymś, że stary sposób myślenia wciąż ma się dobrze. Ten sposób myślenia jest ideologicznie neutralny. Jest wszędzie na świecie. Najpierw tworzy się procedury, potem ludzie się ich uczą, następnie nauka przechodzi w doświadczenie i nawyk, a ten z czasem owocuje łamaniem procedur. Jakoś to będzie, to efekt natury ludzkiej. Zamiast się nad tym zastanawiać, powinno się znaleźć winnego, który dopuścił, by nawyki i złe przyzwyczajenia wzięły górę nad procedurami. To takie ogólne rozważanie. Do kwestii technicznych się nie odnoszę, bo na lotnictwie się nie znam.
-
Skalski
niezależnie od dziadostwa, bajzlu i lekkomyślności, jakby ruscy kontrolerzy nie podawali fałszywych danych, a prawdziwe i ściśle współpracowali z polską załogą, to próbne podejście nie miało prawa się tak zakończyć jak zakończyło.
To taka "szczegóła drobna" o której zdaje się zapominać większość naszych "akredytowanych" komentatorów.
-
@bravor
"To jest wasza 3 rp"
Spuścizna po 4 RP
-
@n-ka
Że u was kwiecień idzie po lipcu, to wiedziałem. Ale żeby trójka szła po czwórce? Jestem lekko wstrząśnięty.
-
@Grzejnik
To jak z tymi autostradami w Polsce, są bardziej niebezpieczne aniżeli Tupolewy ?
Wiem, zabieramy wszystkim kierowcom prawa jazdy. Później badania psychiatryczne, egzamin i lewatywa zamiast punków karnych.
Będą jeździć jak baranki po dziurawych drogach.
Serdecznie pozdrawiam
-
IDŹ DO DIABLA RAZEM Z
gazeta
-
POwinni zabiegać, nie o likwidację ale o"rozszerzenie" Wyższej Izby Refleksji do 350 - 400 stetryczałych semaforów. .
Pan się najwyraźniej tu marnuje w roli "komentatora" .... tam będziesz pan miał immunitet i za cztery średnie krajowe stanowił Prawo i pisał Ustawy - jeszcze Pana gdzieś "wcisną" jako system-owca.
Tam nie ma bajzlu, dziadostwa i lekkomyślności.
-
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność. !!!!!!!
Dlatego nalezy domagac sie NATYCHMIASTOWEJ DYMISJI PREMIERA, bo to wlasnie odpowiada za to co w kraju sie dzieje, a dzieje sie bardzo zle!
-
@n-ka
"To jest wasza 3 rp"
Ktora od 4 lat rzadzi Tusk. To chyba jednak jest wasza, bo w naszej by takiego bajzlu nie bylo.
-
bełkot
ten tekst to bełkot. i ty o tym wiesz.
pytanie dlaczego doszło do katastrofy to pytanie tylko o jedną rzecz - dlaczego przycisk uchod nie zadziałał. tylko ta jedna rzecz.
reszta jest nieistotna.
-
@syko
Czy Syko "Jakoś to będzie jest wszędzie na świecie..." widzial na wlasne oczy w Japoni, Niemczech, Angli, USA? To Autora "Jakoś to będzie jest wszędzie na świecie.." tak ladnie woisuje w te "polska prowincjonalna arogancje".
-
Autor
Ziobro z Kaczynskim zaprowadza w tym burdelu porzadek.
Juz wkrotce.
-
tylko lotnictwo cywilne dla VIPow
leasing samolotu od linii lotniczej, najlepiej niedeficytowej. Doświadczona załoga, często zmieniana, nowsza flota. Nie trzeba utrzymywać całego pułku do dyspozycji więc na pewno taniej. Przede wszystkim jasne procedeury. Nie ma warunków? nie lądujemy, nie startujemy, kropka a nie a może by tak ...Pilot cywilny ma komfort powiedzieć zwierchchnikowi sił zbrojnych 'jak se chcesz to se dziadu leć i nadstawiaj kaczą dupe, ja mam rodzinę i chce żyć a nie mieć pomnik, lecimy tam gdzie są warunki albo ide do domu, pasuje?'
Pilot wojskowy nigdy tego komfortu nie będzie miał
-
wątpliwości
Pana tekst, wcale nie sprawia lepszego wrażenia. Ten tekst, głowę daję, powstał już 10 kwietnia 2011 roku, w dzień gdy cialo prezydenta Kaczyńskiego walało sie w ruskim błocie, a pana kumple ustanawiali tysiącletnią przyjaźń z Rosją.
-
@giz 3miasto
aby tak się stało polska załoga musiałaby kwitować każdy komunikat kontrolerów aktualną wysokością.
-
powodem katastrofy DEMOKRACJA?
"Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność...ten stan to jeden z kosztów populizmu, który z kolei jest kosztem demokracji."
Powodem katastrofy DEMOKRACJA?
Powodem "dziadostwa, bajzlu" itp jest demokracja?
Mnie nie dziwi, ze pan tak mysli, ale...
Zawsze powtarzam, ze Polska nie rozwija sie tak szybko jak powinna, bo polskie elity sa zacofane.
Nawet potrafia podluchac co w bardziej rozwinietych krajach inspiruje - np. demokracja, ale nigdy nie potrafily zrozumiec CO TO NAPRAWDE ZNACZY!
-
@amerlyn
Proszę nie odmawiać innym prawa do własnego poglądu, o ile szanuje Pan demokrację.
A ogólniej, czytając tę masę artykułów i opnii odnosi się po raz kolejny wrażenie, że jedyny wniosek, jaki Polacy, jako zbiorowość, suma aktywnych obywateli, zdolni są wyciągnąć w porę, to ten, że inne narody mają wady. Ciekawe, że podobne spostrzeżenienie, choć dosadniej, sformułował już Jan Kochanowski (... że i przed szkodą, i po szkodzie...)
-
@dziwnoknurski
tylko lotnictwo cywilne dla VIPow
leasing samolotu od linii lotniczej, najlepiej niedeficytowej
----------------------------------------------------------------
Tylko jaka linia cywilna nieubezpieczona poleci do Afganistanu .
-
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność.
Czy tak jest tylko w 36-tym spec-pułku? Aż chce się zapytać: "a jaki jest obraz całej polskiej armii?"
"Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało".
Efekt "taniego panstwa", biurokracji, korupcji, nepotyzmu i mafijnych układów.
Nie wiem, czy jednego pokolenia wystarczy aby to zmienić.
-
@melates
Czy tak jest tylko w 36-tym spec-pułku
-------------------------------------------------------------
Tam zawsze tak było od zarania dziejów
juz chyba z 15 lat temu o mało nie
zginęła na pustyni w Afryce taka Marszałek Senatu
co to miała krzywke Czarna Wdowa.
Beduini z wielbłądami aż gęby pootwierali ze zdziwka.
-
Panie Erneście
Raport Millera to zbiór hipotez, bez dowodów.Poza skandaliczne matactwo Rosjan vide, zapis z wieży)
Z kolei kwestie szkolenia i bajzlu w polskich siłach zbrojnych - to nie jest przyczyna tegj tragedii. Nie spowodowały zaniku i zasilenia na wysokosci 17 m nad poziomem ziemi, ani nijak nie wyjaśnia skutków katastrofy*kompletnie rozbicie na podmokłym gruncie, w drzazgi ogromnego samolotu).
Wnioski z raportu sa nadużyciem
Niech Pan spróbuje odpowiedzieć sobie na pare pytań, które wyniakja z polskich uwag do raportu MAK
1. Jakie dowody i informacje z listy braków zamieszczonych w polskich uwagach do raportu MAK zostały przez stronę rosyjską udostępnione polskim organom badającym przyczyny Katastrofy Smoleńskiej? (chodzi o brak wykonania 169 punktów z 222 możliwych)?
2. Czy Komisja miała dostęp do wyników badań grupy polskich archeologów z ich prac w Smoleńsku oraz czy umożliwiono Polakom badanie terenu przy pomocy urządzeń laserowych?
3. W polskich uwagach do raportu MAK, polscy specjaliści zaznaczają brak przekazania przez stronę rosyjską badań pirotechtnicznych i badań na występowanie ładunków wybuchowych. Czy coś się zmieniło od publikacji polskich uwag do raportu MAK i czy przeprowadzono lub czy otrzymano wyniki ekspertyz na wykluczenie użycia ładunków wybuchowych konwencjonalnych? Jeśli tak to jakich.
4. Czy coś się zmieniło od publikacji polskich uwag do raportu MAK i czy przeprowadzono lub otrzymano wyniki ekspertyz na wykluczenie użycia ładunków wybuchowych niekonwencjonalnych? Jeśli tak to jakich.
5. Czy polskiej stronie zwrócono broń oraz wyposażenie polskich oficerów BOR, którzy byli na pokładzie i zginęli w katastrofie lub/i czy polska strona mogła przeprowadzić stosowne ekspertyzy związane z bronią i wyposażeniem oficerów BOR i innych wojskowych?
6. Czy to prawda, że w pierwszych dniach po katastrofie pomimo obowiązywania umowy o wspólnym śledztwie nie dopuszczono polskich śledczych do badania wraku?
7. Czy polska strona miała możliwość badania wraku samolotu i czy otrzymano ekspertyzy badania wraku samolotu, jego poszczególnych elementów oraz urządzeń samolotu?
8. Czy polska strona została dopuszczona do oblotu urzadzeń lotniska lub/i czy mogła zapoznać się z ekspertyzami dokumentującymi stan techniczny infrastuktury lotniska?
9. Czy polski raport wyjaśnia nam duże nieścisłości i braki w dokumentach sekcyjnych oraz z identyfikacji zwłok Ofiar?
10. Czy polska strona uzyskała dokumentację fotograficzną i filmową z miejsca zdarzenia w tym zdjęć wykonanych bezpośrednio po katastrofie dokumentujących rozkład szczątków samolotu oraz umiescowienie ofiar?
11. Czy to prawda, że Ekspertyza nr 37 z oględzin zwłok jest nie do zweryfikowania ze względu na brak udostępnienia stronie polskiej kluczowych ekspertyz i pomiarów?
Czy to prawda, że ciało gen. A.Błasika znaleziono jeden dzień po katastrofie i czy to prawda, że według ekspertów medycznych w organizmie człowieka po śmierci wydziela się alkohol endogenny którego zawartość wynosi do 1 promila a Rosjanie nie przeprowadzili żadnych dodatkowych badań, które uwiarygodniłyby ekspertyzę nr 37 przypisaną przez Rosjan do ciała gen.A.Błasika?
12. Czy raport komisji J.Milera uwzględnia dane z zdjęć satelitarnych przekazanych przez sojuszników z USA i „zagubionych” w jednej z służb podległej rządowi Donalda Tuska?
Pozdrawiam
-
@Ernest Skalski
> Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność.
> Taka jest podstawowa i bynajmniej nie zaskakująca,
> refleksja po raporcie komisji Millera.
Podstawowa i "nie zaskakująca" jest jednak głównie smutna konstatacja, że pomimo tego dziadostawa, bajzlu i lekkomyślności sporo ofiar tv nadal ten rząd popiera.
-
@Ernest Skalski - Pana tekst robiony jest na zamówienie
i przygotowany za wczasu jako uzupełnienie raportu.
A wracając do pseudoraportu to nie powinien być "odpowiedzią" na coś tam, lecz powinien zawierać opis stanu faktycznego i rzeczową prawdę. Tego tam nie ma.
Domyślam się jak powstawał ów raport - rzeczywistość kreowali i redagowali tekst spece od propagandy w podpowiedzi na potrzebę chwili i strach przed NIEUNIKNIONĄ odpowiedzialnością, a jego forma zmieniała się co rusz, by dowodzić tezę wg powyższych założeń...
...w podobny sposób powstają gnioty, takie jak Pan raczył opublikować.
-
@sigis
Zapomniałeś dodać :- czy soki które na wiosnę idą do góry brzozy- zdanie eksperta profesora z Usa- były tak w tak olbrzymiej ilości ,że brzoza była krucha kruchuteńka i samolot z prędkościa ok 300 km/h nie miał prawa stracić skrzydla
Pozdrawiam
-
@ateusz
Już to wytlumaczył
-
@1maud
A czy to prawda ,że wiosenne soki podeszły do góry brzozy i sprawiły,że była ona tak krucha iż samolot lecący z prędkośćia ok 300km/h nei uszkodził skrzydła?
-
Po opublikowaniu raportu Anodiny pan Jarosław Kaczyński powiedział:
"Na miejscu pana Tuska zainteresowałbym służby działalnością niektórych dziennikarzy zajmujących się branżą lotniczą" - cytuję z pamięci. Wówczas uważałem, że pan Kaczyński przesadza. Dzisiaj, zmieniłem zdanie.
-
@kristoforos
Jeżeli Tusk założył że skręci ten raport więc skręcił, wyjaśnienia trzeba zostawić tym , którzy chcą poznać prawdę, czyli zespołowi Macierewicza, czy wyobrażasz sobie sytuację, że kilku ignoranckich gnojków zabija ci brata a ty siedzisz cicho jak dupa wołowa i przyglądasz się jak cię bolcują na żywca razem z resztą rodaków, czy Kaczyński nie wyglądałby jak idiota gdyby w takim wypadku podawał rękę takim bydlakom, on jest winien tę prawdę zarówno Lechowi jak i Polakom, jeżeli tego nie zrobi to będzie śmieciem i wyfrunie z polityki, to jest Europa a nie Korea Północna, zobacz jak wyjaśnia sie katastrofę we Francji, szkoda mi trochę Tuska ale sam sobie wybrał tę przyszłość, został przez Putina nieodwracalnie przecwelony i jego misja jest już zakończona, stał się politycznym zombie do natychmiastowej wymiany.
-
@1maud
Gratuluję znakomitej, rzeczowej notki!
-
@Dorsz Pitery za 6.50 wpis 9:05
Zgadzam się z Tobą w 100%.
Pozdrawiam
-
Dziadostwo to ten panski tekst.
Pora się zająć ogródkiem.
-
@dorsz Pitery za 6.50
Na francję to Ty sie lepiej nie powołuj bo ostatni był druzgocący dla pilotów. Jesli Jarosławowi zależy na poznaniu prawdy a nie na polityce to ostatnią osobą do szukania tej prawdy jest Macierewicz, którego ostatnie rewelacje z wiosennymi sokami w brzozie robi z Jarosława i nie tylko idiotę. I z szacunku dla brata który nie darzył Macierewicza najmniejszym zaufaniem - powierzyłby to zadanie komu innemu. Zwłaszca ,że dzielny Antoni w dniu katastrofy zamiast dołączyć do swoich kolegów i oddać hołd Prezydentowi najzwyczajniej w świecie wsiadł do pociągu i zwiał.
-
"Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność" -to taka metoda:
Aby maskować tyranię, morderstwa, rabunki.
Ale jest jeszcze większy koszt 'dziadostwa, bajzlu, lekkomyślności', to zastopowanie możliwości analizy stanu faktycznego i rozwoju kraju, stopniu porównywalnym do innych, czyli najprostsza droga do niewolnictwa, pod butem zaborcy.
-
Czy wierzy Pan dziennikarzowi Gazety Wyborczej, Wojciechowskiemu
jednemu z pierwszych świadków?
Albo on kłamał w swej relacji, albo o kant rozbić całe te raporty Maku i Millera
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,7753013,Wojciechowski__Z_samolotem_cos_sie_dzialo_przed_katastrofa.html
Mam jeszcze pytanie, czy Borowiki czekający na lotnisku zostali zamordowani? Mafia zazwyczaj morduje niewygodnych świadków.
"BOR nie czekał na prezydenta w Smoleńsku. Oficerowie byli w Katyniu
Po raz kolejny potwierdza się, że na płycie lotniska Siewiernyj w Smoleńsku nie było funkcjonariuszy BOR. Chociaż szef służby, gen. Marian Janicki dalej utrzymuje, że oficerowie czekali na lądowanie tupolewa, BOR-owcy zeznali, że od samego początku nie było o tym mowy. Polacy czekali w Katyniu, a lotnisko zabezpieczali tylko Rosjanie.
Reporterzy radia RMF FM dotarli do zeznań dwóch BOR- owców. Podwładni gen. Mariana Janickiego zaprzeczają jego zapewnieniom, że polscy oficerowie zabezpieczali lotnisko Siewiernyj.
..."
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bor-nie-czekal-na-prezydenta-w-smolensku-oficerowi_156842.html
-
@ateusz
To bardzo interesujące. Powinno sie powolać komisję specjalną do wyjaśnienia daty powstania raportu. Rosyjscy mocodawcy poznali wcześniej raport niż rodziny ofiar i polski naród?
-
@ DIM
"Proszę nie odmawiać innym prawa do własnego poglądu, o ile szanuje Pan demokrację"
Prosze mi powiedziec gdzie i jakimi slowami odmawiam komukolwiek prawa do "własnego poglądu"?
Nie prosilam o to, ale jestes doskonala ilustracja reprezentanta polskich elit: juz slyszales o demokracji i demokratycznym prawie "do własnego poglądu" ale nie pojmujesz tego, ze z tego prawa korzystaja tez ci, ktorzy chca ten Twoj prawny poglad prawnie skrytykowac. Taka jest demokracja, na ktora ja sie powoluje.
Kochanowskiego tez zle interpretujesz:
"Cieszy mię ten rym: Polak mądr po szkodzie:
lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie,
nową przypowieść Polak sobie kupi,
że i przed szkodą, i po szkodzie głupi".
...ale lekcji polskiego nie bede Ci przypominac.
-
panie Skalski
wylewał pan tez wiadra pomyj na Macierewicza i co ????Czas dla człowieka honoru powiedzieć przepraszam.Ale pan go nie ma i nikt przy zdrowych zmysłach od pana tego nigdy nie oczekiwał i nie oczekuje.Zbyt wiele jak nie wszystkie tezy stawiane przez Macierewicza okazały się prawdziwe. Rożnica polega tylko i wyłącznie na ich wyjaśnieniu lub zaniechaniu czyli pomijaniu.Samolot rozbił się uderzając o ziemie.A co się stało na dwie sekundy przed uderzeniem ?. Dlaczego wysiadło zasilanie???/potwierdzone przez prokuraturę/Ile metrów miała ta stalowa brzoza podobno 6 a samolot stracił zasilanie 15-17 metrów nad ziemia.To jak już był bezwładny i niesprawny spadając zaczepił o nie jedna brzozę, ale spadając a nie wykonując manewr lądowania.Taka teza nasuwa się po zapoznaniu z elementami raportu i informacji prokuratury.Raport tych elementów nie połączył.
-
Przez 4 lata rząd Tuska
nie widział tego bałaganu? A bałagan w służbie zdrowia, oświacie, szkolnictwie wyższym, na kolei, na budowie autostrad, stadionów, w sądownictwie i pewnie w innych dziedzinach też. Oto beztroskie rządy PO-PSL przy aplauzie służalczych mediów-które wściekle atakują opozycję, a szczególnie PiS, a są bezradne i pełne uwielbienia wobec Tuska i jego paczki.
-
@1maud (30.07.2011 07:56)
Te pytania powinnaś skierować do zespołu Macierewicza :)
-
P.Skalski
Wytłumacz Pan dlaczego:
1) w katastrofach przynajmniej 3 Tu 154M po Smoleńsku w Rosji nie ginęli wszyscy uczestnicy lotu;
2) Dlaczego Rosjanie nie oddają wraku do badań tylko Oni sami.
3)Dlaczego nie dopuszcza się do ekshumacji;
4) jak można wykluczyć zamach wybuch i rozpadnięcie się samolotu bez badania wraku. W oparciu o Twierdzenie P. Anodiny podobnie jak obecność Gen. S.P. Błasika W kokpicie.
5) Zginął kluczowy zapis wideo z Lądowania.
Pozdrawiam
P. S. Odrazu po Katastrofie mówiło się o 4 podejściach, nieznajomości Rosyjskiego żądaniach Prezydenta o lądowanie. Wtedy starzy Ludzie jak Ja i Pan też stary choć pewnie młodszy - mówili ." Wina będzie tych co nie żyją". Można ich obciążać dowolnie.
-
Autor
Szanowny autor we własnym mniemaniu nigdy się nie myli ale tym razem się myli. To nie populizm szanowny autorze - to niekompetencja, korupcja, traktowanie państwa jako prywatnego partyjnego folwarku i wszystkie ułomności jakie tylko III RP zdołała się z siebie wygenerować. Powinien Pan w tej sytuacji zajrzeć także w głąb własnego sumienia. To przecież Pan i ludzie z którymi jest Pan związany mieli wpływ na kształtowanie się tego państwa w jakim żyjemy. Naczytali się państwo w przestarzałych podręcznikach jak powinno wyglądać demoliberalne państwo, przepuścili przez filtr własnych wyobrażeń i w efekcie stali się głosicielami nowej, jedynie słusznej i oczywiście bezalternatywnej ideologii (w tym sensie jesteście Państwo nieodrodnymi "homo sovieticus", który to termin przyklejaliście tak ochoczo wszystkim swoim politycznym przeciwnikom). "Państwo powinno być słabe"- czyż nie to było myślą przewodnią sączoną przez GW w pierwszych jej latach ? No to rozmontowywano państwo bez głowy i bez planu we wszystkich jego aspektach ponieważ taka była wizja paru nowych ważnych ideologów z (wtedy Iwickiej). Był to kretynizm pierwszej klasy ale przecież tego przyznać nie można, prawda ? A może porozmawiamy o stanie policji ? O rzeczywistym stanie całego wojska ? O stanie służby zdrowia ? O stanie wszelkiej infrastruktury ?
Współkształtowaliście ten nowy wspaniały świat wedle fantasmagorycznej wizji z ułamkową wiedzą o tym w jaki sposób funkcjonują państwa demokratyczne a jeśli rzeczywistość odbiegała od waszych wyobrażeń tym gorzej dla rzeczywistości. To co jest - jest pokłosiem błędów założycielskich ale o tym mówić nie wolno. Data 4 VI staje się coraz bardziej równie mityczna jak ongiś 22 lipca. Na naprawę tego wszystkiego to co najmniej dekada. Ale tak się nie stanie - dzięki czemu zresztą będziecie nadal mogli się rozkoszować zdobytą pozycją materialną i prestiżową. Życie jest piękne, czyż nie ?
-
@Kruder Jak było naprawdę.
Takie były ustalenia !
KGB nic nie daruje
zawsze zemstę naszykuje.
Zabije kto się naraził
Z zemsty, że śmiał ich obrazić.
To tradycja ! Feliks z Czeki,
Mordował wroga -każdego.
Kuklińskiego nie dopadli,
to zabili synów jego.
To tradycja - a Putiny,
Też z tej samej są rodziny,
Więc, gdy w Sopocie na molo,
spotkanie premierzy mieli
ustalili by podesłać,
To się kaczkę w mig ustrzeli.
Sprawa była obgadana
z dawna pomiędzy służbami
co z Łubianki ich rodowód
tylko okazji czekali.
Na tych co to śledztwo w sprawie
w mig przekażą "oni" sami.
I przestroga dla Polaczków
Wara ! Cicho z tym Katyniem,
Kto nie słucha marnie - zginie.
Plan był dobrze obmyślany.
Próba była już siódmego.
Dwa dni na dopracowanie
katastrofy z dziesiątego.
Trumny miały być zamknięte.
Wrak zaś całkiem rozpirzony.
Wszystko było zgodnie z planem.
Rząd "polski" -zadowolony.
Polacy naiwny naród,
co z ruskimi chcą żyć - zgodni.
Liczą , że ludzie zapomną
i czas zatrze ślady - zbrodni.
U satrapów człek nic nie wart.
Kancelarii tajnej premiera
Szef na kablu się powiesił
Tajemnice w grób zabiera.
A Arabski jego szef
wszystko dobrze - marszczy brew.
Ci co organizowali nie żyją.
Najważniejsza zimna krew.
Jak u tego "jezuity"
Co w Moskwie od tego był.
I się spisał tak jak trzeba.
Teraz w "raju" będzie - żył.
Pozdrawiam
-
Chamstwo Raportu MAK i Millera
Chamstwo raportu Mak polegało na pominieciu rosyjskiej dozy odpowiedzialności za katastrofę - pisze Pan. To prawda. I na to chamstwo nie było polskiej odpowiedzi. Przez wiele miesiecy. Ba, nie mogło być, bo premier naszego rzadu, jak sam wyjasnił pojechał na spotkanie z Putinem nieprzygotowany, zgodził się na wszystkie warunki mu postawione, pozostawił ciała zmarłych, polski samolot, polskie czarne skrzynki, laptopy, telefony i inne osobiste rzeczy zmarłych Polaków w łapach Putina. A sam powiedział wczoraj, ze miał czas. Podobno czekał parę godzin na decyzję, czy J. Kaczynski z nim poleci. No to mógł się przygotować. Miał podobno jakieś opinie ekspertów, ale nazwisk nie poda, sam bierze odpowiedzialność. Edmund Klich mu podpowiedział, aby to był zał. 13. I mam nadzieję, ze odpowie za tę decyzję, ustną decyzję, nawet nie ma nic na pismie. I dlatego musielismy przełknać chamstwo raportu MAK.Nie mozemy się odwołać. Nie wiadomo, kiedy dostaniemy naszą własność, samolot i czarne skrzynki, laptopy, i inne rzeczy, broń BORowców. I teraz mamy raport Millera. Po wielu miesiacach. Chamstwo raportu Millera polega na tym, ze potwierdza chamskie tezy Rosjan. Nie wyjasnia zadnych kluczowych dla tej katastrofy czynników, bo nie moze, nie majac oryginalnych dowodów. Potwierdza chamskie tezy Rosjan o pijanym Błasiku, naciskajacym prezydencie, i winie pilotów. Potwierdza tezy wobec tych, którzy zgineli i nie mogą się bronić. A weźmy tylko wyszkolenie pilotów. Proszę przeczytać w wikipedii, jakie wyszkolenie miał A. Protasiuk. Watpię, czy zagraniczni piloci takie mają. Podobno nie miał aktualnych uprawnień. Dostał te uprawnienia w 2008 roku. Od tego czasu cały czas latał, przewaznie na TU-154. Na poczatku 2010 roku , tuż przed katastrofą leciał na TU-164M, jako dowodca na Haiti z pomocą humanitarną. Za ten lot dostał odznakę 36 pułku. W jaki sposób się aktualizuje uprawnienia? Czy nie poprzez loty? Nie ma tej sprawy jasno wyjasnionej w raporcie Millera. Co do badań lekarskich jest jasno powiedziane, kiedy, jak, co ile się je aktualizuje. Co do uprawnień lotniczych - nie ma informacji. Moze papierek zaginął w aktach? Moze ktoś go usunął? Moze jeszcze nie został wystawiony? Jest wiele watpliwosci. I nie są wyjasnione. Jedno jest pewne. Kpt. Protasiuk miał wspaniałe wykształcenie. Dostał uprawnienia lotnicze w połowie 2008 roku. Na miesiąc wczesniej odbywał trudny, długi lot na Haiti. Dostał za to odznaczenie. Taka jest prawda. Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność. Zgadzam się, taki przekaz poszedł w swiat. Tego obrazu Polski i Polaków nie uda nam się zatrzeć przez długie lata. To jest chamstwo obydwu raportów.
-
@ITP
"Przez 4 lata rząd Tuska
nie widział tego bałaganu? A bałagan w służbie zdrowia, oświacie, szkolnictwie wyższym, na kolei, na budowie autostrad, stadionów, w sądownictwie i pewnie w innych dziedzinach też. Oto beztroskie rządy PO-PSL przy aplauzie służalczych mediów-które wściekle atakują opozycję, a szczególnie PiS, a są bezradne i pełne uwielbienia wobec Tuska i jego paczki."
ITP 0 30 | 30.07.2011 09:58
NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ
-
ucieczka od prawdy
Oczywiście jak zwykle winni Kaczyński i Macierewicz, a biedny Donald Tusk musi zamiast rządzić zajmować się nieodpowiedzialną opozycją. Niestety ten bałagan to wina konkretnych osób. Prawda jednak boli i prawdę próbuje się eliminować z życia publicznego. Prorocy i błogosławieni (Popiełuszko) są zawsze niewygodni i niebezpieczni. Prawda w wykonaniu Jerzego Millera od początku uwierała. Interpelacja nr 16510 Polaczka była niewygodna już przed rokiem: http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110728&typ=po&id=po21.txt
PS Proszę sobie przeczytać o "Tuskowych" obiecankach względem dróg: http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110728&typ=my&id=my03.txt
-
Kolejna obowiązująca "narracja"
po czterech podejściach do lądowania, "Ląduj, dziadu", pijanym generale za sterami Tupolewa, kłótni Błasika z pilotem, i innymi rewelacjami Partii i Rządu, tudzież GWna.
Tylko jak się to ma do innej obowiązującej "narracji", o sile, sprawności, sukcesach i kompetencji III RP?
Coś się zaplątaliście we własnych narracjach, towarzysze.
-
@dodamie
Oczywiście, raportu nie chciało się przeczytać! Wystarczy Wikipedia!
Jasno jest powiedziane, że aktualizacja uprawnień wymagają KTP (Kontroli Techniki Pilotażu). Stoi jak BYK w Raporcie.
Co do tego najwyższego poziomu:
Fragment Raportu, str. 110:
Zgodnie z „Instrukcją organizacji lotów próbnych w lotnictwie Sił Zbrojnych
Rzeczypospolitej Polskiej” (IOLP-2005), „…do przyjmowania praktycznego egzaminu
związanego z nadawaniem uprawnień pilota doświadczalnego III klasy uprawnieni są piloci
doświadczalni z uprawnieniami instruktorskimi lub, gdy brak jest pilotów z takimi
uprawnieniami na danym typie statku powietrznego, dopuszcza się wzajemne przyjęcie
egzaminu praktycznego przez pilotów przeszkolonych na danym typie z uprawnieniami do
lotów instruktorskich, po kolejnym wykonaniu lotów w charakterze egzaminatora
i egzaminowanego”.
W myśl przytoczonych przepisów żaden warunek nie został spełniony, dlatego nie
można było nadać pilotowi takiego uprawnienia.
W osobistej dokumentacji pilota brakuje wpisów dotyczących uczestnictwa w kolejnych
etapach szkolenia teoretycznego i praktycznego. Obowiązek dokonania takich wpisów
nakłada zał. 7 pkt 3 IOLP-2005 – „Wzór wpisu uprawnień do dokumentacji osobistej”.
Na to są dowody - i to nie "Ruskie". To po prostu fałszerstwa!
Tak, Panie Dodamie - Taka jest prawda. Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność. Im prędzej zdołamy tą zarazę wypalić rozpalonym żelazem tym lepiej!
I na koniec - to nie jest wina Śp.P. A.Protasiuka! On nie porwał samolotu nie mając uprawnień - jemu rozkazano ten lot wykonać pomimo braku uprawnień!
-
tu ie chodzi o warunki ale o umysly
Co takiego spowodowalo ze sp. Protasiuk i koledzy wsiadaja do samolotu pelnego ludzi
nie posiadajac uprawnien i wykonuja lot niezgodnie z wlasnymi regulaminami
Jest to przekonanie ze regulaminy i prawo nijak sie maja do wymogow zycia
sa jedynie rekomendacjami a nie twardymi zasadami
Autorzy tych regulaminow maja takie samo nastawienie pisza je z innych poowdow niz ich stosowanie
Inaczej jest w Niemczech wiadomo Ordung muss sein
A u nas na Rusi to musi a w Polsce jak kto chce
Zalozylem sie o duze pieniadze ze bedzie nastepna katastrofa i jestem pewien wygranej
-
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność.
Taka jest podstawowa i bynajmniej nie zaskakująca, refleksja po raporcie komisji Millera. Ten wstęp Autora świetnie określa również jakość samego raportu. Jeśli dziadostwo, bajzel i lekkomyślność określają przyczynę katastrofy to określają również pracę samej komisji i jej konkluzje. Przy tak szczątkowej jakości i ilości dowodów, przedstawienie ustaleń jest skandalem.
-
@bravor
"To jest wasza 3 rp"
Trzeba było aż raportu, żeby redaktor Skalski zauważył, że jest coś zgniłego w państwie Tuska. Szkoła obserwacji z czasów wczesnego Gomułki - po posiedzeniu nadzwyczajnego plenum prasa realizuje zadania w wytyczonych obszarach.
-
Dziadostwo, bajzel, lekkomyślność
wiedział pan o tym i milczał? nigdzie nie zgłosił, felietonów nie pisał? to jest pan WSPÓŁODPOWIEDZIALNY! GŁOSUJĄC NA po BIERZE PAN UDZIAŁ W NISZCZENIU POLSKI, panie skalski
-
Ernest Skalski- Nie przeszkadza to Antoniemu Macierewiczowi ....itd
Myślałem...Skalski przejrzał na oczy!?Zdumienie znikło,kiedy przeczytałem...o przygotowaniu Macierewicza i Kaczyńskiego!Nie usłyszałem o "bajzlu" w wykonaniu Klicha,Arabskiego,czy Sikorskiego!Brawo panie Erneście!Dalej daje się pan zwodzić Tuskowi,imputując jakoby to wszystko,ten cyrk to wina społeczeństwa-"To wszystko jest takie sobie, podobnie jak cały aparat państwa, które musi być ”tanie”, a oczach wyborców zawsze będzie drogie i rozrzutne. A przecież co parę lat władza musi wygrać wybory."Jakie są standardy TEJ władzy "tu i teraz" pokazało "honorowe"odejście Klicha,i awanse Parulskiego,Janickiego!
Ps.Wysokie standardy to też m.in. fakt w jaki sposób Skarb Państwa obchodzi ustawę kominową!
-
@dorsz Pitery za 6.50
,,zabija ci brata a ty siedzisz cicho jak dupa wołowa i przyglądasz się jak cię bolcują na żywca razem z resztą rodaków" kristoforos by tak właśnie zrobił bo on to lubi, on nie lubi Polski nie lubi Prawdy nie lubi słowa Naród te POjęcia już dawno zostały mu wyprane z mózgu, to jest prawdziwy jewropejczyk
-
Panie Skalski
Zastanawiam się na co panu ta pisanina na Salonie. W pana wieku to trochę spokoju potrzeba, a tu pana objeżdżają jak burą sukę (i słusznie!). Jeszcze panu pikawa wysiądzie. Chyba, że pan musi bo to podnosi adrenalinę lub taki jest prikaz z GieWu co by jeszcze jeden wyleniały "autorytet" zabarał głos.
-
@halny
każdy kto nie zgadza się z prorokiem Jarosłem nie może być Polakiem patriotą więc musi być ruskim agentem. To oczywista oczywistość
-
Autor
No to jak w końcu? Żyjemy w państwie które zdaje egzaminy czy nie?
Pan się zapisał do oszołomów.
-
Zabawne (lub tragiczne) jest to
ze z wiekszosci komentarzy pod tekstem wynika jednoznacznie, ze do 2007 roku zylismy w raju w którym wszystko funkcjonowalo niczym w szwajcarskim zegarku a potem przyszedl Tusk i wszystko zepsul. Dziadostwo, bajzel i lekkomyślność to jego wymysl.
Teraz tylko wstarczy wymienic Tuska na Prezesa i wszystko zmieni sie jak za dotknieciem czarodziejskiej rózdzki. Postawimy Tuska z ferajna przed trybunalem stanu i od tego krowy zaczna dawac wiecej mleka, lato bedzie latem, zima zima, zlotówka silniejsza od franka a Putin przyzna sie ze to on wlasnorecznie posadzil brzoze i rozpylil mgle. Wszystko bedziec cudowne a my bedziemy zyli dlugo i szczesliwie. Amen :)
-
@Lubicz
Od Dawna mieszkasz w Austrii i się wypinasz na Polskę ? Czy jesteś na etacie u Sikorskiego i Tuska?
Pozdro
-
@WiKat
Nie mam zamiaru występować w obronie Pana Lubicza, bo jest dorosły, ale mieszkałem przez wiele lat w Austrii, a teraz znowu od dłuższego czasu w Polsce. I jeśli sie "wypinam", by użyć Pańskiego błyskotliwego sformułowania, to na tego rodzaju jednostronny, magiczny sposób myślenia, jaki Pan włassnie reprezentuje. I nie ma to nic z wspólnego z etatem u Sikorskiego czy Tuska, jak nie miało z etatami z Millera (tamtego). Widac taka karma ludzie, którzy spędzili kilkanaście lat w tamtym klimacie. Zalecam.
Ukłony
-
Czyli:" Business as usual"
- że pozwolę sobie zacytować pewnego mistrza "syntezy sprzedawanej atrakcyjnie".
Byle nie rządził PiS. Gorszego scenariusza już przecież wyobrazić sobie nie można.
Niech więc będzie dziadostwo, bajzel, lekkomyślność - byle nie PiS! Byle nie Kaczyński!
No no "Macierewicz powiedział, a Kaczyński "zrobił wrażenie". Nic straszliwszego od wypowiedzi Macierewicza i wrażenia jakie Kaczyński zrobił na "mistrzu" , wszak, Rzeczpospolitej nie grozi.
Kaśka
-
Niespodziewana zamiana miejsc
Napisał Pan dokładnie to samo i to już w samym tytule, co już dawno powiedział poseł Brudziński z PiS, za co spotkał go lincz medialny. Rozumiem, że teraz przyznaje mu Pan rację?
-
@Lubicz
Rybka psuje sie od głowy.
Problem ostatniego 20 lecia to p e r m a m e n t n e "dziadostwo, bajzel, lekkomyślność", zapoczątkowane ponownym zacieśnieniem poluzowanych nieco więzi środowisk, które z czasem połączyły się w LiD. Rozejrzyj się gdzie dzisiaj są, kogo promuja, wspierają, a komu wydały otwartą wojnę ustami swojego sztandarowego reżysera, najichniejszego z najichniejszych artysty.
Przy tak olbrzymim oporze w realnym reformowaniu państwa i tak masowego szyderstwa z każdego, kto ma w tym zakresie choćby o ociupinkę inne zdanie NIC się nie da poprawić. Będzie "dziadostwo, bajzel i lekkomyślność".
Maskowane pseudozmianami strukturalnymi, firmowanymi przez najbliższych kolegów naszego "mistrza" pozostają.... atrakcyjnie sprzedawaną syntezą - i niczym więcej. Z góry założonym picem, opakowanym w gładkie słówka. Coś się jednak przez te 20 lat zmieniło, skoro i słówka dziś jakby mało sympatyczne.
Kto ponosi większa odpowiedzialność za stan tak "syntetycznie" ujęty przez "mistrza"? Pojedynczy blogger, oczekujący wymiany ekipy rządzącej - czy bezustanny ostrzał propagandowy w wykonaniu tzw. elit?
Z twojego wpisu ( i to nie jednego) wynika, że ów blogger, bo jemu najczęściej masz coś za złe.
Kiedy państwo źle funkcjonuje, wymienia się ekipę rządzącą. W Austrii może nie?
Kaśka
-
@Pyzol
... Kiedy państwo źle funkcjonuje, wymienia się ekipę rządzącą ... Zgadza sie. W IIIRP czyli w ciagu ostatnich dwudziestu lat mielismy dokladnie 14 premierów (jesli liczyc Belke podwójnie to 15). Jednym z tych 15 byl Jaroslaw Kaczynski od 14 lipca 2006 do 5 listopada 2007. Jesli cos udowodnil podczas tych 15 miesiecy to to, ze na stanowisko szefa panstwa sie absolutnie nie nadaje. Do podstawowych walorów szefa panstwa trzeba zaliczyc polityczna elastycznosc i zdolnosc zawierania kompromisów co w praktyce czesto zamyka sie do wybioru mniejszego zla. Kaczynski udowodnil ze nie potrafi ani jednego ani drugiego.
Od 1990 roku w Austri zmienilo sie pieciu Kanclerzy. Od zakonczenia wojny dziesieciu! To wcale nie oznacza ze austriaccy politycy sa w czyms lepsi od polskich. Absolutnie nie.
Pozdrawiam serdecznie :)
-
@WiKat
Ja sie wypinam wylacznie na PiS. Polska i PiS nie sa jeszcze synonimami choc wiem, ze dla wielu sa to pojecia jednoznaczne. Dla mnie nie i to niezaleznie od tego gdzie mieszkam. A propos miejsca zameldowania to odczepcie sie w koncu wszyscy od mojego madresu. Mieszkam tam gdzie mam ochote. Mam polski paszport, PESEL i za osiagniete w Polsce dochody place w Polsce podatki. Wbrew insynuacjom te dochody nie maja nic wspólnego ani z MSZ ani z jakakolwiek inna instytucja panstwowa. To sie powoli robi nudne.
Pozdro
-
@Lubicz
"Kaczynski udowodnil ze nie potrafi ani jednego ani drugiego."
A owo mniejsze zło, które powinien wg ciebie umieć wybrać Kaczyński to dziadostwo, bajzel, czy lekkomyślność?
Nie gadaj, że austriacccy politycy nie sa od polskich lepsi. Przynajmniej załatwili Austrii tytuł "pierwszej ofiary Hitlera" i sowite z tego tytułu odszkodowania. Kaczyński ( ten drugi) tylko umiał szkody wyliczyć i też tylko warszawskie - a i tak zaraz podniósł się wrzask, że ... ano coś w rodzaju "nie umie pójść na kompromis i wybrać mniejszego zła".
Jakbyś tak nieco uważniej i bez uprzedzeń obserwował postępowanie Kaczyńskiego (tego, który został) nie napisałbyś o nim takich bzdur. Wiesz, że nie taktuję go jako "leku na całe zło" więc przynajmniej mnie nie próbuj wciskać kitu. Spróbuj przynajmniej przeczytać "O jednym takim...' Zaremby. To dobra kompilacja i analiza dorobku Kaczyńskiego, bynajmniej niepisana na klęczkach.
Kaśka
-
@lorenzo
Dzieki :) Ja wogóle tego wszystkiego nie rozumiem i nie chce sobie nawet zadawac trudu zrozumienia. Gdy w 1986 roku Wegrzy wyrzucili mnie z Wegier w Polsce nie znalazlem pracy która by mnie satysfakcjonowala zarówno zawodowo jak i finansowo. Tyle i tylko tyle. Dzisiaj mieszkam równolegle w Wiedniu i w Budapeszcie, czesto bywam w Warszawie. Swiat sie szalenie zmienil ale do wielu w Polsce to jakos jeszcze nie dotarlo.
Mieszkanie w Wiedniu ma te zalete (obok oczywiscie finansowej) ze wsiadam w samochód czy pociag i w ciagu kilku godzin jestem albo w wysokich Alpach albo nad Adriatykiem albo wlasnie w Warszawie.
Pozdrawiam
-
@Lubicz
"Ja sie wypinam wylacznie na PiS."
A niby dlaczego? Z jakiej racji jedną partie traktujesz w taki sposób, a wobec innych stosujesz jakieś inne kryteria i - r e a k c j e?
Tak to w praktyce wygląda demokracja "po lubiczowemu"; nawet nie zamierzasz udawać, że ważysz racje. "Nie, bo nie".
Zapomnij o moim poprzednim wpisie. W y p s ł o ci się wiecej niż chciałeś powiedzieć i przestaję cię traktować jako partnera do dyskusji. Z "wypiętymi" próbować rozmawiać jest zagrożeniem ... środowiska naturalnego.
Kaśka
-
@Pyzol
Tak dokladnie tak. Kaczynski zaklada, ze walka z "ukladem" jak on go widzi jest do wygrania metoda silowa. I zeby cos zbudowac od nowa trzeba najpierw spalic, zburzyc, rozliczyc. Przykro mi ale ja sie z tym nie zgadzam. Uwazam ze nawet najpowolniejsza ewolucja jest zawsze lepsza od jakiejkolwiek - nawet podejmowanej w najszlachetniejszych intencjach - rewolucji.
Mam sporo zaleglosc czytelniczych ale Zaremba wystarczy mi w Rzepie. Ostatnio sie z nim nawet czesto zgadzam.
Pozdrawiam
-
Zaprzeaństwo
Raport p. Millera świadczy przede wszystkm o tym ,że Polska jest rządzona przez zaprzańców (ludzi którzy wyrzekli się własnej ojczyzny i polskości) lub funkcjonariuszy obecgo państwa.
Wyjaśniam.
Jeżeli na terytorium wrogiego Polsce państwa jakim niewątpliwie jest Rosja, ginie Prezydent wraz z towarzyszącymi mu osobami , to pierwszą i zasadniczą hipotezą jaką winno zweryfikować państwo polskie jest hipoteza o popełnieniu przez państwo Rosyjskie klejnego politycznego mordu na przedstawicielach władzy państwa polskiego. Weryfikacja takiej hipotezy polega przede wszytkim na badaniu zasadniczych i podstawowych dla sprawy dowodów materialnych tj. miejsca zdarzenia , rzeczy i ludzkich ciał.
A tego wyrzekł się tzw. polski rząd.
-
@Pyzol
No, skoro wykreslasz mnie z listy ludzi z którymi mozna lub warto dyskutowac to co prawda jest mi przykro ale nic na to nie poradze. Jak PiS sprawuje wladze mialem mozliwosc obserwowac przez dwa lata i starczy. Uwazam, ze dobrze sie stalo bo przynajmniej wiem czego sie mozna po tej partii i jej szefach spodziewac.
Ja Twoje poglady szanuje Ty moich nie i to jest symptomatyczne dla sympatyków pana Prezesa. Wlasnie dlatego nie zycze sobie powrotu IV RP. Tyle i tylko tyle.
Pozdrawiam
-
@Lubicz
Ja tez, podczas dlugich pobytow w Polsce obserwowalam dwa lata rzadow PiSu i musze Panu powiedziec, ze poniewaz chce w Polsce zamieszkac,to czekam na powrot tamtych lat jak kania na deszcz.
Od powrotu PiSu do wladzy uzalezniam moj powrot do Polski, bo jezeli obecny rzad nie potrafil zapewnic bezpieczenstwa najwazniejszym obywatelom kraju, to co moze mnie, szarego czlowieka, tam czekac? Ja po prostu bym sie bala tam teraz mieszkac!
-
@Lubicz
Sprawiasz Pan wrażenie ,ze patrzysz Pan na Polskę oczyma prominenta
perelowskiego.Ale to również nasz kraj, ludzi pragnących uczciwie życ i nie mozesz Pan pohukiwać na tych którzy rzadają elementarnej przyzwoitosci w zyciu.
-
@Lubicz
Nie kombinuj jak kobyła pod górkę. Ty się na moje poglądy w y p i n a s z.
I ja mam z tym d y s k u t o w a ć???
Kochany, jakiej ty demokracji i gatunku polemiki nauczyłeś się w życiu?
Dziwisz sie, że po w y p i ę c i u sie zostajesz zignorowany? A czego byś oczekiwał? Pieszczotek? Kopa?
Sorry, ja mijam, nie podłączam się do takiego gatunku polemiki.
Bywaj,
Kaska
-
@ewaursula
Bywalem wtedy, bywam teraz i powiem szczerze, ze i wtedy sie nie balem i teraz tez nie. Uwazam, ze PiS do rzadzenia sie nie nadaje ale to oczywiscie moja subiektywana opinia i oczywiscie moge sie mylic. Jedno jest pewne, ze do tej katastrofy moglo takze dojsc wczesniej równie dobrze gdy premierem byl Jaroslaw Kaczynski.
Uzaleznianie powrotu do Polski od osoby premiera i rzadzacej partii to troche niepowazne. Ale to juz Pani sprawa.
Pozdrawiam
-
@Pyzol
Alez ja szanuje Ciebie i Twoje prawo do wlasnych pogladów ale ja mam swoje i uwazam pana Kaczynskiego za osobe nieodpowiednia do sprawowania urzedu premiera. Uwazam ze PiS ma w wielu sprawach racje ale nie podoba mi sie zarówn sposób przedstawiania problemów jak i proponowane rozwiazania. Majac do wyboru dwa zla wybieram zawsze mniejsze. Nigdy tego nie ukrywalem. Koniec kropka.
Salon staje sie coraz bardziej paranoiczny. Najpierw Wikat ze sie jakoby "wypinam" na Polske a teraz Ty ze sie "wypinam" na Ciebie. W ten sposób (gdy emocje zaczynaja zastepowac argumenty) rzeczywiscie nie da sie prowadzc jakiejkolwiek dyskusji.
Pozdrawiam
-
WYBORY 2011: STOP JEDYNKOM - AKCJA SPOŁECZNEGO SPRZECIWU
Szanowny Panie,
zapraszamy do włączenia się w kampanie społeczną STOP JEDYNKOM.
Parę słów o akcji:
To protest przeciwko partyjnemu dyktatowi, który powoduje, że większość mandatów poselskich jest obsadzona jeszcze przed wyborami. Partie polityczne ustalając kolejność na swoich listach wyborczych sprowadzają tym samym wyborców do roli marionetek.
Dlatego:
1. Nie będziemy głosować na kandydatów z numerem 1 na liście ponieważ swoją pozycję (i miejsce w Sejmie) zawdzięczają wpływom w partii, a nie wyborcom.
2. Nie będziemy głosować na kandydatów do Sejmu, którzy już pełnili mandat parlamentarny ponieważ wciąż przybywa nam posłów, senatorów, radnych i wójtów, którzy nie potrafią rozstać się z władzą.
3. Nie będziemy głosować na kandydatów w wieku emerytalnym (60/65). Powinni w Sejmie zrobić miejsce innym, tym bardziej że sami uchwalonymi ustawami utrudniają pracę osobom w wieku emerytalnym.
Popieramy kandydatów młodych, którzy dotąd nie pełnili funkcji w parlamencie i obecnie nie startują do Sejmu z pierwszego miejsca. Głosuj, na którą partię chcesz, ale nie pozwól sobą manipulować! Nie popieraj ,,jedynek”! Możemy zrobić im STOP!!!
www.stopjedynkom.pl
Piszę w lubczasopismach
-
07.05.2012 15:30
-
07.05.2012 09:37
-
13.04.2012 16:42
-
13.04.2012 12:46
Ostatnie notki
-
Partie 2012
Śmieszą mnie nieporadne próby tchnięcia ducha w przetrwalnikową...
07.05.2012 09:18 39 -
Brzoza czy lipa ?
To będzie długi, długi cytat…I już wiem, że spora część czytelników z Salonu nie zada sobie...
19.04.2012 15:37 100 -
Rozum zasypia…
…budzą się upiory. Rok po katastrofie bardziej liczyły się fakty. Na nich wszakże...
13.04.2012 10:42 147
Moje ostatnie komentarze
-
- Magister Skalski pisze we własnym imieniu i dlatego MY gratulations. - Albo ja źle się...
05.06.2011 11:06
-
Czy to naprawdę tak trudno zrozumieć co się czyta ? Jak reaguje normalny człowiek gdy przed...
21.12.2010 07:18
-
Krzysiu, Po to mamy demokrację, żebyś mógł demonstrować gdzie chcesz i kiedy chcesz i...
14.12.2010 13:39
-
Wydawało mi się, naprawdę, że takiej miejscowości nie ma. Że nazwę wymyślono na potrzeby...
01.12.2010 20:54
-
Może nieuważnie i pobieżnie przeglądam Salon, ale nie przypominam sobie tak rzeczowej i...
09.08.2010 14:25
Najpopularniejsze notki
-
Rozum zasypia…
komentarze: 147
-
Uwagi na dzień 101 i następne
komentarze: 128
-
Brzoza czy lipa ?
komentarze: 100
-
Wyższa koniecznosć
komentarze: 71
-
Dać sobie spokój !
komentarze: 43
Aktywne dyskusje
-
Partie 2012
komentarze: 39ostatnio: MARIUSZ WIĄCEK
-
Brzoza czy lipa ?
komentarze: 100ostatnio: NUDNA-TEORIA
-
Rozum zasypia…
komentarze: 147ostatnio: OPETANI2010
-
Czy wiecie co chwalicie ?
komentarze: 42ostatnio: KUNGALU
-
Wyższa koniecznosć
komentarze: 71ostatnio: WALDBURG



Ten raport Millera to ewidentne mataczenie!
Przykład:
"Raport KBWLP potwierdził także presję, jaką na załogę (dowódcę) wywierały okoliczności lotu oraz obecność na pokładzie samolotu najważniejszych osób w państwie i dowódcy sił powietrznych gen. Błasika w kabinie czyli to, co spowodowało, że załoga (dowódca) podjęła ryzykowny manewr:
„nie można mówić o bezpośrednim nacisku Dowódcy Sił Powietrznych na dowódcę statku powietrznego, a szerzej na załogę. Można natomiast stwierdzić, że istniała presja, która oddziaływała na załogę w sposób pośredni, związana z rangą lotu, obecnością najważniejszych osób w państwie na pokładzie samolotu i wagą uroczystości w Lesie Katyńskim. Należy także przyznać, że elementem presji pośredniej była obecność Dowódcy Sił Powietrznych w kabinie załogi”.
Co zadziwiające, w Raporcie KBWLP ta kwestia presji nie została zawarta jako ani jako ”przyczyna wypadku” ani jako "czynniki mające wpływ na zdarzenie lotnicze" ani nawet jako "okoliczności sprzyjające" (rozdz. 3.2). Raport zdaje się sugerować, że załoga (dowódca) w zasadzie bez powodu podjęła skrajne ryzyko i zlekceważyła wszelkie zasady bezpieczeństwa! Pozbawieni instynktu samozachowawczego ryzykanci-samobójcy?! Presja na załogę (dowódcę) raport kwituje lakonicznie „czynnik ten był jedynie elementem towarzyszącym wydarzeniom w ostatniej fazie lotu”. Bzdura nie trzymająca się kupy. Znacznie lepiej bardziej racjonalny (logiczny), a zasadzie oczywisty, jest opis w Raporcie MAK zamieszczony w „przyczynach”:
„Według opinii ekspertów i psychologów lotniczych, obecność Dowódcy Sił Powietrznych Polski w kabinie pilotów aż do zderzenia samolotu z ziemią wywarła nacisk psychiczny na podjęcie decyzji przez dowódcę statku powietrznego o kontynuowaniu zniżania w warunkach nieuzasadnionego ryzyka z dominującym celem wykonania lądowania „za wszelką cenę”".
Podsumowując, pomimo starań, nie udało się zdjąć bezpośredniej odpowiedzialności za rozbicie samolotu z polskiej załogi (dowódcy). Niestety, polskie wybielanie się poszło w innym kierunku... Wstyd."
http://prostow.salon24.pl/328515,raport-kbwlp-potwierdzil-raport-mak-oraz-wybielanie-sie